Доставка, плащане и рекламации

информация и условия

  1. Поръчките изпращаме с куриер Еконт Експрес или Спиди.
  2. Доставката за поръчки над 250 лв. е безплатна.
  3. Направената от вас поръчка се приема от оператора веднага.
  4. Заявки направени след 14:00 часа се обработват на следващия работен ден.
  5. Оператора се свързва с вас в посоченото от вас време, ако сте го поискали. Можете да позвъните и вие или да ни пишете чрез вградения в сайта чат. Ако е необходимо се правят уточнения за поръчаните стоки. Уточнява се адреса за доставка и данните за фактура ако е необходимо.
  6. Стоката се изпраща с куриер същия ден или най-късно на следващия работен ред, без събота и неделя.
  1. Цената на доставката не е включена в цената на продуктите.
  2. Плащането се извършва ПРИ ДОСТАВКАТА на стоката в брой на куриера, ако общата стойност на поръчката е по-малка от 100 лв.
  3. При обща стойност на поръчката 100 лв. или повече плащането е само предварително, напр. по банков път или с пощенски паричен превод.
  4. При плащане с пощенски паричен превод от Еконт, посетете офис на Еконт и направете пощенски паричен превод на името на Продакс ЕООД, Донка Лапунова, 0888583595. Впишете номера на поръчката, напр. SO456.
  5. При плащане по банков път, банкова ни сметка е в ПИБ АД, IBAN: BG59FINV91501016476614, BIC: FINVBGSF, Продакс ООД. Моля в основание пишете номера на поръчката, напр. SO00393.
  6. Доставката до офис на куриер е с по-ниска цена от доставка на адрес.
  7. Плащането при наложен платеж  е с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод.
  8. Плащането  чрез Пощенски паричен превод е с пощенски паричен превод от Еконт или Спиди.
  9. В  случайите на т. 5, 7 и 8 не издаваме касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издавате Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод (както и банков превод). Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди, Български пощи и др.
  1. Връщане на поръчки не се приема в следните случаи:
    1. Продукти, които са били използвани преди искането да се върнат.
    2. Продукти в лошо състояние и/или нетърговски вид.
    3. Продукти, които не са доставени или продадени Peptidi.bg
    4. Продукти, които са доставени повече от 14 (четиринадесет) работни дни преди датата на искането да бъдат върнати.
  2. В случаите на искане за връщане на поръчка поради грешка в поръчката от страна на Клиента или по причини за които Peptidi.bg не е отговорен, стойността на поръчката ще се дисконтира с 20% за ревизия и проверка, подмяна на опаковка, сортировка и други разходи.
  3. Рекламации относно количествата се приемат единствено в момента на предаване на поръчката от куриера или пощенската станция , а при дистанционна продажба до 24 часа от получаване на стоката.
  4. В случаите, когато Клиента иска връщане на поръчката, заявявайки, че същата има дефект или при рекламация по време на гаранциония срок е необходимо Peptidi.bg да потвърди дефекта след оглед и техническа проверка, транспортните разходи в този слъчай са за сметка на Peptidi.bg до размера платен при доставката.
  5. Рекламации по време на гаранционен срок се приемат само при изрядно попълнена гаранционна карта (модел, дата на продажба, касов бон, име на фирмата продавач.).
  6. Гаранцията не включва повреди получени в резултата на неправилна употреба, складиране,поддръжка или случайни счупвания след продажбата, както и механични повреди.
  7. При потвърдени дефекти Peptidi.bg ще подмени целия продукт или ще възстанови на Клиента цялата сума платена за продукта обект на рекламация в 14 дневен срок след извършването на продажбата.

За да упражнте правото си на връщане на стока, моля попълнете и ни изпратете на имеил office@peptidi.bg следното

Заявление за отказ от поръчана стока и желание за възстановяване на сумата

Номер на поръчка (започва със SO...): .....................................................................
Наименование на стоката, която връщате: .............................................................
Номер на товарителница (даден ви от куриера): ....................................................
Вашите три имена: ......................................................................................................
Телефон за връзка: ......................................................................................................
Пощенски код и населено място: ...............................................................................
Адрес (улица, номер): ...................................................................................................
IBAN (Банковата сметка трябва да е на ВАШЕ ИМЕ): ...............................................

Съгласно разпоредбите на ЗЗП, ние възстановяваме на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.